tūkstantmečio mokyklų keliu - 2025

Programa


  9:30-10:00 val. Dalyvių atvykimas
10:00-10:30 val.Konferencijos atidarymas
10:30 - 11:30 val.Plenariniai pranešimai 
11:30-13:00 val.Pietų pertrauka
13:00-14:15 val. Pranešimai sekcijose, diskusijos
14:15-14:45 val.Kavos pertrauka 
14:45-16:00 val. Pranešimai sekcijose, diskusijos
16:00-16:30 val.Konferencijos apibendrinimas 

Plenariniai pranešimai

MARGARITA PAVILIONIENĖ, Šiaulių r. savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius, DALIA TAMOŠEVIČIŪTĖ, Šiaulių r. Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazija, Reflektavimo kultūros diegimas mokymosi pasiekimų gerinimui: Šiaulių rajono savivaldybės ugdymo įstaigų gerosios patirtys.
AIDA STAKUTIENĖ, Pakruojo Žemynos progimnazija, Nuostatų kaita bendruomenėje, įgyvendinant įtraukųjį ugdymą „Nepatogūs pasakojimai..." .

Pranešimai sekcijose

1 sekcija, STEAM ugdymas

KĘSTUTIS MOTIEJUITIS, Joniškio „Aušros“ gimnazija. TŪM – naujo tūkstantmečio pradžia per STEAM patirtis.
ASTA RADŽVILIENĖ, Joniškio r. Žagarės gimnazija. STEAM ugdymo stiprinimas per robotikos integraciją.
RŪTA ZAVECKIENĖ, DONATA VIREIKIENĖ, Ventos gimnazija. Programavimo svarba kasdieniniame ugdyme.
Kavos pertrauka
INGA MISIUVIENĖ, Joniškio Mato Slančiausko progimnazija. Nuo idėjos iki veiklos:  STEAM patirtis Joniškio Mato Slančiausko  progimnazijoje.
LAURA RAMANAUSKIENĖ, JURGITA BARANAUSKIENĖ  Joniškio r. Skaistgirio gimnazija. STEAM veiklos IDUKM (geografija+anglų kalba) pamokose.
ILONA TRINKIENĖ, Akmenės gimnazija. Nuo žaidimo iki loginio mąstymo: robotukų taikymas ugdyme.


2 sekcija, Įtraukusis ir kultūrinis ugdymas

AKVILĖ PUNDZIŪTĖ, Papilės Simono Daukanto gimnazija. Įtraukti nereikia priversti. Kur dėsime kablelį?
ELENA ČOJ, EDITA ANDRIJAUSKĖ  Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla. Smegenų neuroplastiškumo taikymas ugdymo rezultatams gerinti.
VIKTORIJA MOCKUVIENĖ, RENATA JANULIENĖ,  Ventos gimnazija. Įtrauki mokykla už klasės ribų - metodų įvairovė per patyrimą ir bendradarbiavimą.
ŽANETA PETOKAITIENĖ, Papilės Simono Daukanto gimnazija. Netradicinis specialiųjų ugdymo poreikių mokinių ugdymas.
Kavos pertrauka
NERINGA KAIRIENĖ, Joniškio Mato Slančiausko progimnazija. Įtraukiojo ugdymo algoritmas.
BIRUTĖ JURGAITYTĖ, Joniškio „Aušros“ gimnazija. Kultūrinio ugdymo kelias Joniškio „Aušros“ gimnazijoje: nuo idėjos iki patirties.
JŪRATĖ VARANAVIČIENĖ, Akmenės gimnazija. Vizualinių menų kodas.
MONIKA BERTAŠIŪTĖ, RENA ŠIMKUVIENĖ. Akmenės rajono jungtinė mokykla. Vizualinio mąstymo strategijos literatūros pamokose, integruotos lietuvių k. ir teatro programos, erdvė „Saulė“, SUP vaikų įtraukimas.
JŪRATĖ MAŽUNAVIČIENĖ, ILONA ČEILUTKIENĖ, Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla. Ikiprofesinio mokymo programos modulis -  siuvėjas.

Pranešimai, diskusijos 

Lyderystė veikiant

DARIUS JONAS KAZLAUSKAS, VITA MĖLENIENĖ, Naujosios Akmenės Ramučių gimnazija, Mokytojų lyderystė per skaitmeninį ugdymą: inovatyvūs sprendimai Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijoje

Joniškio ir Akmenės rajonų Tūkstantmečio mokyklų komandų diskusija: Tūkstantmečio mokyklų projekte išsikeltų tikslų įgyvendinimas.
Kavos pertrauka
Joniškio ir Akmenės rajonų Tūkstantmečio mokyklų komandų diskusija: Tūkstantmečio mokyklų projektu paskatintų pokyčių tvarumas ir mokyklos vadovo kaip lyderio įtaka pokyčių tvarumo užtikrinimui.


 

.finansuoja_ES_nextgeneration.jpg
NKL-Logo_Horizontal-RGB.png