Programa
| 9:30-10:00 val. | Dalyvių atvykimas |
| 10:00-10:30 val. | Konferencijos atidarymas |
| 10:30 - 11:30 val. | Plenariniai pranešimai |
| 11:30-13:00 val. | Pietų pertrauka |
| 13:00-14:15 val. | Pranešimai sekcijose, diskusijos |
| 14:15-14:45 val. | Kavos pertrauka |
| 14:45-16:00 val. | Pranešimai sekcijose, diskusijos |
| 16:00-16:30 val. | Konferencijos apibendrinimas |
Plenariniai pranešimai
| MARGARITA PAVILIONIENĖ, Šiaulių r. savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyrius, DALIA TAMOŠEVIČIŪTĖ, Šiaulių r. Kuršėnų Lauryno Ivinskio gimnazija, Reflektavimo kultūros diegimas mokymosi pasiekimų gerinimui: Šiaulių rajono savivaldybės ugdymo įstaigų gerosios patirtys. |
| AIDA STAKUTIENĖ, Pakruojo Žemynos progimnazija, Nuostatų kaita bendruomenėje, įgyvendinant įtraukųjį ugdymą „Nepatogūs pasakojimai..." . |
Pranešimai sekcijose
1 sekcija, STEAM ugdymas
| KĘSTUTIS MOTIEJUITIS, Joniškio „Aušros“ gimnazija. TŪM – naujo tūkstantmečio pradžia per STEAM patirtis. |
| ASTA RADŽVILIENĖ, Joniškio r. Žagarės gimnazija. STEAM ugdymo stiprinimas per robotikos integraciją. |
| RŪTA ZAVECKIENĖ, DONATA VIREIKIENĖ, Ventos gimnazija. Programavimo svarba kasdieniniame ugdyme. |
| Kavos pertrauka |
| INGA MISIUVIENĖ, Joniškio Mato Slančiausko progimnazija. Nuo idėjos iki veiklos: STEAM patirtis Joniškio Mato Slančiausko progimnazijoje. |
| LAURA RAMANAUSKIENĖ, JURGITA BARANAUSKIENĖ Joniškio r. Skaistgirio gimnazija. STEAM veiklos IDUKM (geografija+anglų kalba) pamokose. |
| ILONA TRINKIENĖ, Akmenės gimnazija. Nuo žaidimo iki loginio mąstymo: robotukų taikymas ugdyme. |
2 sekcija, Įtraukusis ir kultūrinis ugdymas
| AKVILĖ PUNDZIŪTĖ, Papilės Simono Daukanto gimnazija. Įtraukti nereikia priversti. Kur dėsime kablelį? |
| ELENA ČOJ, EDITA ANDRIJAUSKĖ Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla. Smegenų neuroplastiškumo taikymas ugdymo rezultatams gerinti. |
| VIKTORIJA MOCKUVIENĖ, RENATA JANULIENĖ, Ventos gimnazija. Įtrauki mokykla už klasės ribų - metodų įvairovė per patyrimą ir bendradarbiavimą. |
| ŽANETA PETOKAITIENĖ, Papilės Simono Daukanto gimnazija. Netradicinis specialiųjų ugdymo poreikių mokinių ugdymas. |
| Kavos pertrauka |
| NERINGA KAIRIENĖ, Joniškio Mato Slančiausko progimnazija. Įtraukiojo ugdymo algoritmas. |
| BIRUTĖ JURGAITYTĖ, Joniškio „Aušros“ gimnazija. Kultūrinio ugdymo kelias Joniškio „Aušros“ gimnazijoje: nuo idėjos iki patirties. |
| JŪRATĖ VARANAVIČIENĖ, Akmenės gimnazija. Vizualinių menų kodas. |
| MONIKA BERTAŠIŪTĖ, RENA ŠIMKUVIENĖ. Akmenės rajono jungtinė mokykla. Vizualinio mąstymo strategijos literatūros pamokose, integruotos lietuvių k. ir teatro programos, erdvė „Saulė“, SUP vaikų įtraukimas. |
| JŪRATĖ MAŽUNAVIČIENĖ, ILONA ČEILUTKIENĖ, Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla. Ikiprofesinio mokymo programos modulis - siuvėjas. |
Pranešimai, diskusijos
Lyderystė veikiant
|
DARIUS JONAS KAZLAUSKAS, VITA MĖLENIENĖ, Naujosios Akmenės Ramučių gimnazija, Mokytojų lyderystė per skaitmeninį ugdymą:
inovatyvūs sprendimai Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijoje
Joniškio ir Akmenės rajonų Tūkstantmečio mokyklų komandų diskusija: Tūkstantmečio mokyklų projekte išsikeltų tikslų įgyvendinimas. |
| Kavos pertrauka |
| Joniškio ir Akmenės rajonų Tūkstantmečio mokyklų komandų diskusija: Tūkstantmečio mokyklų projektu paskatintų pokyčių tvarumas ir mokyklos vadovo kaip lyderio įtaka pokyčių tvarumo užtikrinimui. |